neděle 14. února 2010

dnešní tvoření....
U této fotky jsem nepoužila nic extra těžkého. Na podklad z freebies jsem naskládala jen to co se mi líbilo.První jsem dala ustřižky novinového papiru, které jsem ještě zpruhlednila, první větší kus je jen pruhledný z jedné strany a ten druhý menší je z obou stran a ještě sešikmený. Pak jsem vložila postavu Natálky, a to jen tak že její fotku jsem ořízla ale ne do detailu, pak jsem ji vložila na podklad a vrstvu jsem ještě dala, efekt rámečku, rámeček s přechodem.Poté jsem vložila normální fotku bez uprav, podobnou postavě, na ni jsem vložila rámeček, obyčejný.Nakonec jsem dodekorovala motýli a kytkami, kolem novin a rámečku. Materiál najdete 

 
Dodám že materiál je použitý z ruzných freebies jako například motýli od kubivet něketré kytky od shaby princes, a podklad z freebies ametyst od montys.

Žádné komentáře:

Okomentovat