pátek 19. března 2010

mé tvření

Tady pár námětu na tvoření...
Tato fotka u ní jsem použila maskovou metodu (návod je na blogu také), a pohrála jsem se v inkespace s texty, které jsem pak naskládala na podklad jak se mi zachtělo...
fialový podklad je z freebies od chouk77 ze stránek www.digital-crea.fr freebie je placene...





U této fotky jsem nepoužila nic extra, jen jsem fotkzy dala do rámečku, které jsem si vyrobila z papíru od Crenee dirtz notes je to placené a najdete jej  zde Podklad jsem použila freebies od scrap anges...







U tohoto obrázku jsem použila písmo jako hlavní, návod se vám pokusím udělat jak nejdříve to pujde. V rychlosti pro pokročilé je to podklad z freebies very bery ze stránek digital-crea stránky zde






A poslední výtvor není také ničím až tak výjmečný, použít na něj byl kit calloboratif stránky zde






U všech těchto stránek kde jsou placené freebies je i možnost stáhnutí freebies zadarmo, pokud nějaké takové najdete, které je free, vložte si jej do košíku tak jako by jste nakupovali ty placené, pak jen ve vašem košíku ukončíte nákup dáte confirm, je to něco jako pokračovat či odeslat objednávku. Podmínkou je registrace musite se zaregistrovat, poté celou vaši objednávku odešlete a naskočí vám to co jste si objednali plus k tomu download. Vše vám také odešlou i emailem pro jistotu...

Žádné komentáře:

Okomentovat